loading...

آی مگ

. قاب های گوشی در انواع و اقسام و مدل های مختلفی موجود است که هر کدام مناسب برای سلایق خاصی هستند و قیمت قاب موبایل با توجه جنس آن متفاوت است.

بازدید : 127
شنبه 3 آبان 1399 زمان : 11:25

قاب گوشی یکی از مهمترین لوازم جانبی موبایلی است که هر کاربر برای گوشی هوشمند خود باید تهیه کند تا از آسیب دیدگی و خط و خش به گوشی هوشمند خود جلوگیری کرده و از آن در برابر ضربه و برخورد با جسم خاصی محافظت کند . قاب های گوشی در انواع و اقسام و مدل های مختلفی موجود است که هر کدام مناسب برای سلایق خاصی هستند و قیمت قاب موبایل با توجه جنس آن متفاوت است.

قاب گوشی یکی از مهمترین لوازم جانبی موبایلی است که هر کاربر برای گوشی هوشمند خود باید تهیه کند تا از آسیب دیدگی و خط و خش به گوشی هوشمند خود جلوگیری کرده و از آن در برابر ضربه و برخورد با جسم خاصی محافظت کند . قاب های گوشی در انواع و اقسام و مدل های مختلفی موجود است که هر کدام مناسب برای سلایق خاصی هستند و قیمت قاب موبایل با توجه جنس آن متفاوت است.

هر شخصی به نوبه خودش یک سلیقه منحصر به فرد و خاصی برای انتخاب قاب گوشی خود دارد که با دیگران فرق میکنه مثلا برای سلایق دخترانه قاب گوشی دخترانه با طرح های فانتزی وجود دارد که از طرح های یونیکورن گرفته تا عروسکی و

هزاران مدل دیگر که بسیار طرفدار دارد و خیلی پر فروش هستند .

همینطور برای سلایق پسران قاب هایی مردانه و پسرانه و شکیل با سلیقه این افراد موجود است که میتوانید از فروشگاه اینترنتی قاب گوشی و لوازم جانبی موبایل مسترکیس خرید کنید و درب منزل پرداخت کنید .

قاب های گوشی از چندین جنس مختلف ساخته شده است که هر کدام مناسب یک مواردی هستند که هر شخصی بسته به

توقع افراد از یک گارد گوشی فرق میکند .

انواع قاب گوشی :

قاب گوشی از جنس TPU که بسیار مقاوم است و در برابر ضربه دوام بسیار بالایی دارد و به راحتی به گوشی شما آسیب نمیخورد.

TPU یک متریال است که از پلاستیک ساخته شده و به زبان دیگر ترمو پلاستیک پلی اورتان یاد میکنیم خیلی از کاربرد های آن در صنعت شگفتی به بار آورده و کاربرد های بسیار دقیق و کلیدی در ساخت برخی از قطعات صنعتی چه در قطعات خودرو چه یا موتور ساخت برخی از هارد ها و فلش مموری های ضدضربه نیز استفاده شده است و بسیار کاربردی و فوق العاده مقاوم است .

اما میتوان گفت مهمترین و اصلی ترین کاربرد این متریال دارای خواص بسیار زیاد در ساخت قاب گوشی میباشد که دلیل بسیار منطقی برای استفاده از آن وجود دارد ک در ادامه به صورت کامل به آنها خواهیم پرداخت .

این گاردهای محافظ از جنس TPU یک سری ویژگی های منحصر به فردی دارد که به خوبی میتواند نظر شمارا نسبت به این جنس قاب گوشی کاملا عوض کرده و تاجایی که به جای تنفر عاشق آن شوید .

در واقع TPU در ابتدا دارای ساختار بسیار سختی است که با افزایش دما و حرارت آن به حالت عادی ذوب شده دراورده و سپس شکل میدهد . این جنس بسیار در برابر حرارت و ضربه و کشش و ساییدگی بسیار مقاوم است و فوق العاده محکم است که گوشی شما را در برابر ضربه بسیار محافظت میکند و از آسیب های جدی به گوشی هوشمند شما جلوگیری میکند .

قاب های سیلیکونی :

قاب گوشی سیلیکونی که بسیار در گوشی های اپل رواج دارد و اکثر کسانی که از کمپانی اپل گوشی خریداری کرده اند بیشتر قاب های رنگی سیلیکونی برای گوشی خود استفاده میکنند و فوق العاده راضی هستند .

قاب های سیلیکونی ضد آتش هستند و ضد جوهر که در صورت آتش گرفتن ضد حریق بوده و در صورت خط خطی با خودکار به راحتی پاک میشود .

قاب گوشی از جنس Boter :

این جنس از قاب گوشی فوق العاده محبوب بوده و بسیار رواج دارد و جزو پر فروش ترین قاب های گوشی به شمار میرود.

این قاب به صورت دور ژله ای پشت طلق میباشند و طراحی های متنوعی پشت این قاب ها وجود دارد .

امروزه با گران قیمت شدن لوازم گوشی و خود گوشی های هوشمند افراد بسیار به دنبال راهی برای جلوگیری از فرسوده شدن و یا آسیب دیدگی گوشی هوشمند خود هستند و با خواندن این مطالب و دیگر مطالب مهم در دنیای مجازی به این امر پی میبرند که برای گوشی هوشمند خود قاب گوشی تهیه کنند و از گوشی گرانقیمت خود محافظت کنند .

ما در فروشگاه اینترنتی قاب گوشی و لوازم جانبی موبایل مسترکیس برای شما بهترین قاب های گوشی را با بهترین قیمت ها و بهترین جنس های موجود در بازار داریم که میتوانید به صورت آنلاین از فروشگاه ما سفارش دهید و درب منزل دریافت و پرداخت کنید .

کیفیت جنس های مارا با دیگر فروشگاه ها مقایسه کنید و یک خرید مطمئن را با ما تجربه کنید .

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 3
  • بازدید سال : 18
  • بازدید کلی : 1112
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه